Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Seiklused kahe haiguse vahel!

Olen taas haige, kuigi ma ise sellest tegelikult üldse aru ei saa. Enesetunne on hea ja vastik tilkuv nina ei tilgu ka enam, aga ema väidab, et mul on palavik ning ma ei saa seetõttu õue ega lasteaeda minna.

Kui ma veel eelmisel nädalal haige olin, siis oli lõpuks juba nii igav, et ma lihtsalt pidin endale miskit põnevat tegevust otsima. Näiteks leidsin ma riiulilt ühe vahva laulva kaardi, mis mulle hästi palju nalja tegi.

Jõulukingituseks sain aga vahva hommikumantli, millega mul lastakse peale vanni (haiguse ajal mind kahjuks eriti vanni ei lastud) ringi joosta ning siis saab igasuguseid lollusi tehtud...


Õnneks sain ikka eelmise nädala lõpuks ikka terveks ja siis ema-isa viisid mind juuksurisse ja sain ühtlasi ka Järve Selveris ringi mütata...





Samal õhtul käisime üle pika aja ka Kirkel külas, kus oli palju ruumi jooksmiseks ning lõbus nagu alati.


Igatahes loodan taas terveks saada ning siis taas ringi seigelda.