Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Vabadus!

Nii. Eile selgus, et reisivoodist saab tegelikult ilma teiste abita välja -- lihtsalt tuleb nurgast ronima hakata, jalg serva peale tõsta ja kätega kõvasti sikutada. Täna tulime koju ning mõistagi proovisin ma sama nõksu ka oma võrevoodis. Tundub, et töötas. Aga ema sattus peale ja hakkas seletama, et siit on kõrge kukkuda ja et ma võin haiget saada. Isa võttis seepeale akudrelli (muide, mina jaksan seda juba täitsa vabalt tõsta), lõhkus mu voodi ära ja võttis kaks pulka küljest, et ma ei peaks voodist väljudes pead lõhki kukkuma ning et ma saaksin une tulles iseseisvalt sängi tagasi ronida.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Et siis haigus pole su entusiasmi uute asjade õppimise suhtes sugugi kahandanud, pigem vastupidi :-)
Loodan sind ikka veel lähemal ajal kohata ja kõik uued trikid omalegi meelde jätta!

11 detsember, 2006 11:36  

Postita kommentaar

<< Home