Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

areng vajalik

Täna siis selgus lasteaias, et ma ikkagi ei ole nii tubli poiss nagu tädi Angelika on emale rääkinud. Nimelt ei armasta ma pissipotti ja seda ma ka lasteaias valjuhäälselt püüdsin kõigile selgeks teha. Ema sai õhtul tädi Tiiu käest noomida, et mind tuleb kodus hakata hoolega poti peale harjutama, sest muidu ma röögin täiesti ilma põhjuseta, kui mind lasteaias potile istuma pannakse. Tädi Angelika küll kinnitas, et nii hull see asi pole, sest eks ma ju tegelikult eile olin nõus veidike potil ka istuma, aga eks ema vist hakkab mind nüüd potitama. Mina ei saa aru, milleks ikka on vajalik selle asjanduse peal istuda ilma riieteta, ema räägib küll, et sinna poti sisse peab pissima, aga milleks, ma ei saa aru...

Õhtul käisime Lauril külas ja siis selgus, et kuigi Laur on minust mitu kuud noorem, siis tegelikkuses on ta sama tubli ja lisaks ütleb tema ilusasti "aitäh" ja oskab juba suure poti sisse pissida. Aga Lauriga koos oli nii vahva mööda nende pere suurt elamist ringi tormata ja kiljuda üksteise võidu.