Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

arstil käidud

Pika haigusperioodi tulemina viis ema mu täna arsti juurde. Arstitädi vaatas mu kurku, kõrvasid ja kuulas ja arvas, et ma hakkan paranema, sest miskit hullu ta ei leidnud.

Lisaks sain kiita, et olen üks tegus, julge ja hakkaja poiss ja siis veel rääkis emale midagi minu uneseikluste kohta, et ma "indigo" lapsed magavadki vähem - mida iganes see tähendas. Aga ma pole ju teile veel kirja pannudki, kuidas ma öösiti ringi rändan - nimelt juba kaks ööd olen avastanud, et nii tore on keset ööd u 3-4 vahel üles ärgata ja siis hakata mööda tube ringi müttama - ema püüab mind küll kogu aeg magama tagasi suunata, aga tal ei ole see kummalgi ööl enne 2 tunni möödumist õnnestunud. Täna öösel ta millegipärast keeras voodi ümber nii, et ma enam ei saanud sealt augu kaudu ise välja ronida ja see mulle kohe üldse ei meeldinud - ma kohe röökisin hästi kõvasti, aga kahjuks ema jäi endale kindlaks ja ei lasknud mind voodist välja.

Arst kaalus-mõõtis mind ka ja selgus, et ma pole üldse eriti kosunud, 84 cm ja 11,5 kg olen vaid ehk umbes samas suuruses juba viimased 6 kuud.