Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Mehed omavahel. Jälle.

Eile hommikul tegi isa mulle putru ja viis mind siis tädi Tiina juurde nagu ikka, aga õhtul ei tulnudki ema mulle järele. Hoopis isa tuli. Mul olid kõik mängud ja telekavaatamised alles pooleli, nii et ma ei tahtnud esialgu minema hakata ja riidessepaneku käigus andsin Tiinale ja isale ka kiire, kuid valjuhäälse ülevaate sellest, mida ma sellest kõigest arvan.

Kodus aga läks elu jälle lõbusaks. Isa viitsis minuga palli taguda ning andis vahepeal isegi oma võtmed minu kätte. Aru ma ei saa, mismoodi ta nendega uksed lahti saab -- tal on neid nii pagana palju ja mitte ükski lukuauku ei lähe. Isa seletas küll midagi, et hambad allapoole ja hambad allapoole, aga ma ei saanud sellest jutust päris täpselt aru.

Mängimise käigus läks kõht tühjaks. Lasin isal end kööki toimetada, pistsin hommikuse pudru ülejäägi pintslisse ja läksin seejärel ära voodisse. Esialgu vigisesin ja jaurasin igaks juhuks natuke, aga -- nagu arvata oligi -- ei teinud isa sellest suurt välja ning siis ma otsustasin mitte aega raisata, vaid magama jääda.

Hommikul suts peale seitset pilt ette, kaks saiaviilu kõhtu, riided selga ja lasteaeda. Ja oma ärakadunud võtmed leidsin ka kapist üles. Ilmselt tuleb täna taas tegus päev.