Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

39,9!

Mina taas haige, ise nagu ei saanud arugi, aga ema hakkas hommikul mind lasteaia jaoks riidesse panema ja siis selgus, et ta ei viigi mind lasteaeda, sest tema arvates oli mul pea kuum. Siis kraadides oli 38,1, paar tundi hiljem 38,3 ja siis ma magasin kohe kolm ja pool tundi lõunaund. Uni oli selline segane, ärkasin vahepeal üles ja hingata oli kuidagi raske ning ärgates ema ehmatas minu kuuma temperatuuri peale üles ning kukkus taas kraadima ja piinama. Mõõtis välja 39,9, pani mulle tagumikku küünla ja siis mu paha tuju leevenduseks kinkis ema mulle karu, kelle seest tuli välja palju komme! Nüüd söön hoolega kommi ja tatsan juba veidi parema tujuga toas ringi.

2 Comments:

Blogger Pirts said...

Saa ruttu-ruttu terveks! Siis on jälle hea ja tore olla ja ema ei kiusa igasuguste küünalde ja kraadiklaasidega :)

22 detsember, 2006 11:57  
Anonymous Anonüümne said...

Laur saadab sulle palju terviseid, et sa pooleteistaastaseks saamisel ikka terve oleksid :)

22 detsember, 2006 13:16  

Postita kommentaar

<< Home