Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Edusammud lasteaias!

Reedel olin siis hästi tubli ja jäin lasteaeda ka lõunauinakut magama. Esialgu küll oli veidi raske uinuda, sest voodi on selline teistsugune, kui kodus - ilma pulkadeta ja pealegi minu lähedal magas veel mitu last. Eks ma siis esialgu püüdsin veidi jutustada ja vaatasin niisama ringi, et mis toimuma hakkab, kuna aga püsti tõusta mul enam ei lubatud, siis lõpuks väsisin ära ja magasin paar tunnikest järjest. Üles ärgates aga ehmatasin täiesti ära, sest koht oli täiesti võõras ja minu juurde tulid mingid tädid ning kui lõpuks mõistsin, kus olen, siis olin kuri selle peale, et ema ei olnud ikka veel mulle järgi tulnud. Õnneks aga õpetaja Jelena võttis mu sülle ja koos abiõpetaja Tiiuga rääkisid nad mulle hästi rahulikult, et ema tuleb kohe ja siis olin nõus ka nendega koos joonistama ning ema tuligi mulle järgi.

P.S Ema viitsis üle hulga aja mu albumisse ka mõned värskemad pildid panna.