Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Lasteaialaps!

Alates eilsest olen siis lasteaialaps. Esialgu käin küll poole päeva kaupa harjutamas, aga tore on siiski! Eile hakkas õues veidi kurb, sest paksud riided olid seljas ja seal õues oli mitu korda rohkem lapsi kui meie rühmas, aga eks ma harjun sellega ka. Muidu aga on tore teiste lastega mängida ja kasvataja-õpetaja Angelika on ka selline hästi lahke ja abivalmis. Süüa anti eile hommikusöögiks neljaviljaputru ja lõunaks makarone - ma ikka püüdsin süüa ka niipalju kui lusikaga suhu jõudis. Igatahes ema kiitis mind, et ma olin tubli olnud ja õpetaja Angelika ka väitis, et talle meeldiks, et kui kõik lapsed oleksid kohe algusest peale nii tublid nagu mina, siis oleks temal kohe kergem alustada uute lastega.

Rühmas on enamik lapsi minust ikka veidike vanemad, kõige vanem poiss on peaaegu aasta minust vanem, aga samas üks poiss on 2 kuud minust noorem ka. Õnneks aga on nii poisse kui tüdrukuid ja esialgu tunduvad kõik hästi vahvad.

Edaspidistest seiklustest kirjutan siinsamas juba tulevikus, täna olen taas lasteaias...

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Tubli poiss oled!
Ja lasteaia aeg on ju nii vahva!!

18 oktoober, 2006 11:10  

Postita kommentaar

<< Home