Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Võidujooks Järve Keskuses

Eile võttis ema mu kaasa Järve Keskusesse, kus kohtusime tädi Annika ja tädi Velliga, aga mis veel kõige parem - ka Markusega. Emad küll arvasid, et me võiksime mängunurgas mängida, aga meie selle ideega just eriti rahul ei olnud ja korraldasime Markusega mööda Järve Keskuse söögikohti omavahel võidujooksu. Lisaks õppisin ära liumäe trepist ülesmineku ja iseseisvalt allalaskmise - see on igati vahva ettevõtmine.

Õhtuks olin igatahes tõsiselt üleväsinud ja uni ei tahtnud kuidagi tulla. Jäin isegi magama, aga siis ärkasin mingi müra peale üles ja avastasin, et isa oli oma järjekordselt tööreisilt tagasi jõudnud ja ega ma siis ei saanud enam magama jääda - vaja oli ju isale muljetada kõigest, mis vahepeal juhtunud ja lisaks vajas kontrollimist, et kui isa nüüd kodus on, et ega siis ema ometigi kuskile ära ei lähe! Niimoodi me terve perega tatsasime mööda tube poole ööni, kuni ma lõpuks ikka otsustasin magama minna. Emotsioone oli aga nii palju, et need ei lasknud mul korralikult magada ning ajasid ka öö jooksul mitmeid kordi üles.