Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

uus diagnoos - paragripp

Eile käisime arstil ja mu tervislik seisund hinnati stabiilseks, kõrvades ei pidavat enam põletikku olema ning anti lootust, et nüüd läheb asi ainult paremini, aga ei miskit. Õhtupoolikuks oli mu mõnepäevasele nohule-köhale lisandunud väike palavik ja täna hommikul oli taas palavikku 38 kraadi. Arsti hinnangul on tegemist tüüpilise paragripiga.

Kaks ööd olen vaevelnud ka gaasivaludes, mis mul magada ei lase ja see viimane on tingitud suurima tõenäosusega rinnapiimaasendajast Tuttel, mida ema mulle mu suurenenud söögiisu leevendamiseks juurde on hakanud andma. Igatahes oli täna hommikuks ka taas kõht lahti, seega koledused jätkuvad. Eks tuleb nii naha allergiliste reaktsioonide kui ka gaasivalude leevendamiseks asuda proovima teisi piimasegusid.

1 Comments:

Blogger annika said...

Proovige Aptamili, Tuttelist olen negatiivset kuulnud. Aptamil sobib meie tibile hästi juba viimased 5 kuud.

15 märts, 2006 01:50  

Postita kommentaar

<< Home