Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

otsereportaaz lastehaiglast

Siin ma siis nüüd olen. Eile käe külge kinnitatud voolik osutus tõeliseks piinapingiks, on ju juhtmed-voolikud mu lemmikmänguasjad ja nüüd järsku keelatakse kogu aeg käeulatuses oleva vahva mänguasjaga mängimine! Ära tüütas see ka, et terve õhtu pidin veetma ema süles, kes hoidis mind ja mu kätt kogu aeg paigal ja siis üritas mind mitu tundi järjest magama panna... Lõpuks kui see voolik mu käe küljest oli eemaldatud, siis ma ka magama jäin. Ärkamised iga tunni tagant ja kell 4 kraadis ema mul palavikuks 39,9, seda oli va minu vapruse kohta liialt ja sain küünla tagumikku. See aitas mul uinuda ning kella 5-st alates hakkasin higistama ja janutama. Und jätkus korraga tunnikeseks, siis oli vaja valunutuga kõik üles ajada ja ema suigutamise peale taas uinuda, niimoodi vahelduva eduga magasin u 8.30-ni. Hommikul selgus ka emale-isale siis põhjus, miks mu und kogu aeg nutt segas, miski tädi (arst väidetavalt) tuvastas mul punase kurgu ja veidi hiljem üks kurja näoga onu (suure metallplaadiga otsa ees) teatas, et mul on kõrvad haiged. Nüüd manustatakse mulle hulga mingeid vedelikke nii nina kui ka suu kaudu, väidetavalt miskeid antibiootikume.