Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

jätkuvalt palavikus

Eile õhtul siis palavik tõusis taas ja vastik oli olla, õnneks kuumast veest mingeid jälgi jalale ei olnud jäänud. Ei teagi, kas see uus hammas, mis ülevalt igemest välja punnitab, teeb tõesti ka sellise palaviku? Öösel sain vähemalt kella 5-ni ilusasti magada (vahepeal ikka korra sõin ka kella 1 ajal) ja siis oli uni läinud. Hõikasin ema ka üles ja siis püüdsin temaga suhelda, aga temale see ei meeldinud, sest ta lootis mind uuesti uinutada. Piimast ma ei hoolinud ja müttasin voodis niisama u kella 6-ni, siis väsisin ära ja kuna otsaesine oli ka taas kuum, siis ema andis mulle Panadoli siirupit (see ei ole õnneks eriti vastiku maitsega rohi) ja suutis mu piimaga taas uinutada. Minul aga oli rahutusehoog alles sees ja u veerand tunni pärast olin taas üleval, rahutu ja pahas tujus. Ema laulis mulle ja jalutas minuga mööda tuba ning see kõik sobis mulle, aga oma voodis mulle enam ei meeldinud. Lõpuks aga kella 7-ks olin siiski nii väsinud, et veel veidike piima aitas mul uuesti magama jääda ja tänu ema vahepealsele lohutamisele kella 9 ajal suutsin magada kella 11-ni. Nüüd on tuju enam-vähem, kuigi peale tunnikest mängimist on otsaesine taas kuumavõitu.

UPDATE 16.00: Palavik ikkagi üle 38 (kraadiklaasi näit 38,8), paracetamoli küünal aitas mul magama jääda...

UPDATE 22.40; Palavik juba 39,4, taas paracetamoli küünal, küll see haigus on ikka väsitav ja kurnav...