Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

haiglast koju ja maale taastusravile

Täna saime siis haiglast koju, sest minu enesetunne oli kohe märgatavalt parem - mängisin mõnuga terve hommikupooliku, sain aru, et tegelikult see vedeliku lisamine minu käsivarres olevasse süsteemi ei olegi valus ning ei karjunud vihase häälega enam ühegi valges kitlis tädi peale. Kahjuks on kaka veel vedel ja kollane ning pisike palavik ka veel vaevamas, aga muidu loodan paraneda kiiresti. Arsti hinnangul pean oma pisematest sõpradest veel nädala jagu eemal olema, et mitte vastikuid pisikuid edasi anda, aga eks koduses õhkkonnas ja vanaema kaasabil saab tervenemine mõnusam olema kui haiglas istumine. Ametlikuks diagnoosiks pandi mulle siis kahepoolne keskkõrvapõletik kaasuva rotaviirusenteriidiga.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

oh mul nii hea meel kuulda et olete pääsenud haiglast ja kosute maal.Saage ilusti terveks, eks varsti jälle näeme!Kallid Peeter Karlile ka Oliveri poolt.

02 märts, 2006 18:00  
Blogger wolli said...

kurat, mul ei ole oma 34 eluaastaga nii uhket diagnoosi saada õnnestunudki.

aga tore, et lõpuks mu soovitust ikkagi kuulda võtsid ja ema haiglast minema vedasid ;) tubli poiss!

02 märts, 2006 18:58  
Anonymous Anonüümne said...

(enteriit...)

02 märts, 2006 22:14  

Postita kommentaar

<< Home