Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Merimetsa haiglas

Nüüd toodi mind siis Merimetsa haiglasse, sest kõhulahtisus (millele lisandus peale sööki ka oksendamine) sai diagnoosiks rotaviirus. Siin haiglas on veel vastikum. Oleme küll emaga kahekesi palatis, aga selga topiti nii mulle kui emale nõmedad pidzaamad, siis võeti mind ema käest ära, topiti mulle mingi platsmassist kaadervärk ja voolik käe külge ning alles peale minu väga tungivat kõvahäälset nõudmist toimetati ema juurde tagasi. Nii igav on juba praegu, sest põrandal mängida ei tohi ja mänguseltsilisi mul siin ka ei ole. Lisaks ei anna mulle ema üldse nii palju rinnapiima kui ma tahaks. Saaks juba koju...

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Tere Peeter, võimlejad poisid tervitavad sind!
PS! Väga sheff pdzhaamapüks on sul :).

01 märts, 2006 14:12  

Postita kommentaar

<< Home