Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

kurb kolmapäev

Täna on igati nukker päev. Esiteks ärkasin hommikul 38 palavikuga, teiseks on mul juba kolmandat päeva (ja ühe süvenev) nohu ja üldse on olemine nii kehva, et ajab ainult nutma. Enamiku hommikupoolikust istusin ema süles, sest nii oli hea turvaline olla. Uni on ka selline lünklik, sest nii paha on olla.

Kõige tipuks said pallirenni (minu üks lemmikmänguasjadest) patareid tühjaks ja nüüd ei tule sealt enam mingit muusikat ja vurr ka ei käi ringi!

UPDATE: suutsin oma kurva päeva veel hullemaks teha, nimelt oli mul vaja kakase pepu pesemise ajal kraani reguleerida, mistõttu sain kintsu peale sahmaka kuuma vett. Mina pistsin seepeale kohe röökima, aga ema ei halastanud mu peale, vaid toppis mind kohe hetke pärast kraani alla tagasi, nüüd siis juba külma vee alla, isegi mu võimas vähkremine mind sellest külmast veest ei päästnud... Nüüd on aga kints punane :-(