Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Mere ääres ja külas

Isa tuli mulle eile lasteaeda järele ning ütles, et me läheme mere äärde ja siis külla. Mina teadsin kohe, et meres elavad KALAD ja et mere peal sõidavad LAEVAD.

photo

Pärast käisime onu Steni juures ja mina sain Gustaviga mängida ning aias joosta. Gustav on minust väiksem, aga hästi agar. Tavaliselt võtan mina alati ise juhirolli, aga seekord kippus olukord kontrolli alt väljuma. Tulin õue tagasi ja hakkasin koos meestega salatit, leiba ja vorsti sööma ning ümber maja jooksma. Onu Stenil on äge maja -- see on mäe peale ehitatud, nii et ümber maja joostes tuleb kogu aeg mäest ÜLES ja ALLA ronida. Aga isa töökaaslased on ikka imelikud -- nad rääkisid kogu aeg mingis niisuguses keeles, millest ma üldse aru ei saanud.

Lõpuks hakkasin natuke ära väsima, aga siis tuli ema ja viis mind koju.