Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Mehed omavahel

Juba kaks hommikut järjest olen kohe pärast voodist välja pääsemist kõik toad läbi otsinud ja emmet hüüdnud, aga ta on kuskile ära kadunud. Täna näidati telekast ühte kohta, kus oli palju tuld purskavaid mägesid ning jääd ja lund, ja isa ütles, et see on see koht, kus ema praegu on. Vaatasin hoolega, aga mina küll emmet ei näinud.

Kui isa mulle õhtul lasteaeda järele tuleb, siis tuleb talle näidata, mida kõike ma päeva jooksul teinud olen — ja siis me läheme koju ja teeme seal igasuguseid asju. Eile näiteks näitas isa mulle, kuidas vastu seina visatud pall tagasi põrkab. Selle jätsin kohe meelde kui kasuliku nipi: nüüd saan ka siis, kui keegi minuga parajasti tegeleda ei viitsi, seinaga palli mängida. Täna õhtul aga mõnulesin pikalt vannis.

Tegelikult võiks isa hakatagi mulle vähemalt korra nädalas ise lasteaeda järele tulema. Siis saan mina õhtul temaga pikemalt mängida ja ema saab oma asju teha :)