Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Jälle lasteaias

Eilehommikune vestlus isaga.

Mina: Kes mulle õhtul lasteaeda järele tuleb?
Isa: Mina tulen.
Mina: Ei, ära sina tule.
Isa: Ema täna ei saa.
Mina: Ei, ema ka ei tohi tulla.
Isa: Aga kes siis tuleb?
Mina: Sõber tuleb. Saku sõber peab tulema.
Isa: Oot, milline Saku sõber? Mis ta nimi on?
Mina: Ma ei mäleta, mis tema nimi on. Ta elab Sakus.
Isa: Meie majas või?
Mina: Ei-ei, tema elab oma majas.
Isa: Tädi Tiina?
Mina: Jaa! Tädi Tiina peab mulle lasteada järele tulema.
Isa: Tädi Tiina täna ei saa. Me peame tädi Tiinale enne helistama ja küsima, millal tal aega on.
Mina: Aga helista kohe.
Isa: Ei, täna ma tulen ikka ise sulle järele.


Tänahommikune vestlus isaga.

(Kodus)
Isa: Jope selga ja kummikud jalga. Käime korraks lasteaias ja tööl ära ja siis läheme veekeskusesse.
Mina: Valmis!

(Autos)
Mina: Kas sa tädi Tiinale helistasid?
Isa: Ei helistanud. Aga täna ma pidin sulle ju ise järele tulema, et koos ujuma minna.

(Lasteaias)
Isa: Nonii, pane nüüd õueriided kappi ja mänguriided selga.
Mina: Ei tahaaa!
Isa: Miks ei taha? Lasteaias ei olda õueriietega.
Mina: Aga sa ju ütlesid, et me tuleme ainult korraks siia...
Isa: Ega sa ei jäägi päriseks siia. Ma tulen õhtul sulle järele.
Mina: Sa ju ütlesid, et ainult korraks! Terve päev ei ole "ainult korraks"! :(