Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Hambaarstil


Olin täna vapper ja istusin suu lahti hambaarsti toolis. Esmalt valgustati mu hambaid ja siis arstitädi pesi neid mingi suriseva asja ja roosa möginaga. Seejärel aga rääkisid nad emaga võidu mingist mustast augukesest ning arst käskis suud lahti hoida ja puuris-urgitses tükk aega. Kui ta selle puurimise lõpetas, siis mulle aitas ja seda ma arstile ütlesin, et aitab, aga nad millegipärast veendsid mind emaga, et ikka peab nüüd selle lahtipuuritud augu peab ka kinni panema. Mulle pandi plomm esimestesse hammastesse, uhke värk. Igatahes käskis hambaarsti tädi nüüd veel korralikumalt hambaid pesta ning arvas, et mina ei olegi kõige õigem seda üksi tegema.
Hambaarsti juures olin ma aga ema väitel igati tubli, ainus vastuseis seisnes minu poolt selles, et avaldasin 3-4 korda protsessi vältel arvamust, et aitab juba ka sellest suu lahti hoidmisest ja urgitsemisest.