Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Tõbi kallal!

Üleeile, st teisipäeva õhtul jäin palavikku ja see muutis mu tuju igati kehvaks. Igatahes lasteaeda otsustasid ema ja isa mind mitte viia ning terve kolmapäeva sain isaga kodus mürada ning elamist segamini pöörata. Enesetunne oli päris hea ning mina küll aru ei saanud, et kuskilt valutaks. Ema küll õhtul püüdis väita, et mul on kurk haige - ma ei tea, kuidas ta seda küll lihtsalt kaela pealt katsudes otsustas - aga mingit vurtsu ta mulle igatahes kurku püüdis lasta. Õhtuks väsisin ka veidi ära, sest palavik tõusis taas kõrgemaks ning öösel eriti magada ka ei raatsinud, aga mul ju võimalus terve päeva magada.

Täna igatahes mõnulen veel kodus Jarmoga ning loodan väga, et homseks peoks olen taas vormis ja terve, sest ega mul midagi häda ju eriti pole.