Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Kolmene!

küünlad puhutud!

Reedel sain kolmeaastaseks. Hommikul pani ema lepatriinutordi peale kolm küünalt ja mina puhusin need kõik ära. Siis sõime koos ema ja isaga torti ja siis läks isa tööle ja siis käis ema ka korraks ära ja siis me tegime igasuguseid asju ja õhtul läksime Väikesesse Päikesesse minu sünnipäeva pidama. Ema kraadis mind ka enne ja ütles, et üle 38 oli palavik, aga kuna mul mitte midagi muud häda ei olnud, siis ei hakanud pidustusi ometi ära jätma.

Mul käis hästi palju külalisi. Isa tegi peol pilte ka ja pani need siia üles. Vaadake, äkki tunnete iseennast või kedagi teist ära.

Kui pidu sai läbi, siis võtsime tädi Liisi auto peale ja sõitsime Sakku. Ema käis korraks kodus ära, meie käisime senikaua poes ja ostsime terve kasti jäätist. Siis võtsime ema kaasa ja sõitsime lennuväljale, kus mina oma langevarjusõpradele KAST! hüüdsin ja nemad siis mulle palju õnne sünnipäevaks ütelda said.

Laupäeval olime oma lennuväljal ja pühapäeval käisime korraks vanaema Linda ja vanaisa Pauli juurest läbi, võtsime suure purgitäie maasikaid kaasa ja läksime ühele teisele lennuväljale, kus oli hästi palju inimesi ja palju väikseid lennukeid. Meie Brita oli ka seal ja langevarjurid hüppasid Britast välja. Brita on ikka kõige ilusam lennuk.

Õhtul hilja jõudsime koju ja siis ma sain veel nende mootorratastega mängida, mille vanaema Margit mulle sünnipäevaks kinkis.