Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Loomaaias




Täna käisime emaga kahekesi loomaaias, et isa saaks õppida. Loomaaed on üks ütlemata tore koht: me nägime igasuguseid vahvaid loomasid. Esmalt oli seal igasuguseid sarvilisi, keda mina kõiki kitsedeks nimetasid, aga kellest osad olid ema väitel hirved, osad antiloobid ja veel igasugused muud elukad. Siis nägime piisoneid ja hobuseid ja mina tahtsin veel väga nähe elevanti. Elevandimajas oli aga elevantide asemel pisikesi ja suuri roomajaid, usse ja madusid ning küülikud, hiired ja hamstrid. Elevante otsisime ka õuest, aga ei leidnud sealtki, selle asemel sain hoopis jõehobude ja ninasarvikuga tuttavaks. Lisaks hüppasid ühes aias ringi kängurud ja ma seletasin emale, et nendel on pojad kõhu sees taskus. Veel nägin pruunkaru ja jääkaru ning troopikamajas olid boamadu, krokodill, suur kilpkonn, ahvid ja palju kalu. Teises troopikamajas aga papagoid ja igasugused sisaliku moodi suuremad ja väiksemad elukad ning suur hulk surikaate.

Igati tore käik oli, aga kuna ilm oli veidi tuuline ja tuisune, siis leppisime emaga kokku, et mänguväljakutele läheme siis, kui Kirke on ka terveks saanud ja me saame temaga koos taas loomaaeda minna. Kirke, saa palun kiiresti terveks, sest loomaaias on nii tore ja ma tahan kindlasti sulle igasuguseid toredaid loomasid näidata, kellega mina juba tuttavaks sain.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Oi kui tore üritus teil oli..
Seda peab kindlasti suurema seltskonnaga kordama.
Ma olen usin ja söön kenasti rohtu ja täna lubas arstitädi mind juba natukeseks ajaks õue jalutama!

28 jaanuar, 2008 12:36  

Postita kommentaar

<< Home