Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Taas lasteaias, tervis paraneb

Eilsest alates olen siis taas lasteaiapoiss ja see mulle täitsa meeldib. Kodus oli vanaema ja ema-isaga tore olla, kuid igavaks läheb selle toas istumisega. Palavikku jätkus mul vaid paariks päevaks ning mingeid suuri valusid ei tundnud, seega läksin taas lasteaeda.

Täna emaga arstil käies arvas küll arstitädi, et ega ma vist ikka päris terve veel ei ole, sest kõrvades pidavat ikka veel midagi põletikulaadset olema ja kuna ema oli ka mures minu jätkuva köha pärast, siis arstitädi kõdistas mind miski aparaadiga nii kõhu kui selja pealt ning väitis, et mingeid kohinaid tema küll ei kuule. Aga selle köhamure lahendamiseks kauples ema mulle vereanalüüsid välja, seega saan neljapäeval teada, kas mingit põletikumuret ka on. Igatahes arstitädi arvas küll, et parem oleks sellel nädalal veel kodus olla, aga emaga leppisime kokku, et hoiame kõrvad soojas ning käime ikka lasteaias ja õues ka. Kõige kurvem uudis on, et oktoobrikuus ei ole mul lubatud ujuma minna.