Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Head uut aastat!

Kiiklehm Uusaasta tuli seekord Jane ja Katariina juures. Ma lootsin, et Mambur tuleb ka sinna, aga ei tulnud. See-eest tulid Aatomik, kellele ma rõõmsasti tere hõikasin, ja Parasiil, keda ma ei olnud ammu näinud ja kellele ma kohe kõvasti kalli-kalli tegin.

Sõime head-paremat ja mängisime ja vaatasime telekat ja sõime veel ja siis läksime õue. Õues tehti pauku ja lasti rakette. Ilus oli, aga ma kartsin ka natuke seda paugutamist. Siis tegid kõik üksteisele kalli-kalli ja mulle ka ja ütlesid "head uut aastat" ja vanaema helistas ja ma ütlesin talle ka "head uut aastat" ja siis ema helistas teisele vanaemale ja ma ütlesin temale ka "head uut aastat" ja Musti ütles mulle "HUA", mis on nagu tagurpidi auh, aga vist tähendas kah "head uut aastat".

Läksime tuppa tagasi ja isa läks sauna ja mina hakkasin kiiklehmaga sõitma, aga see paugutamine väsitas mind natuke ära kah.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Oi, kui lahe kiiklehm sul on!!!!!
Pole sellist näinudki...

Vahvat Uut Aastat!

01 jaanuar, 2008 17:29  
Blogger Kristi said...

Head uut aastat ja kasva ikka vahvalt edasi!

04 jaanuar, 2008 09:59  

Postita kommentaar

<< Home