Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

vanaemaga kahekesi!

Eile tuli meile külla Tõrva vanaema ja täna võttis ema kätte ja sõitis ilma minuta minema. Nüüd olen vanaemaga kahekesi kodus mitu päeva järjest. Nohu pole ka paremaks läinud, öö oli taas vaevaline ja köhatused on ka tulnud.

TÄIENDUS: Tegelikult tundub, et saame vanaemaga päris hästi hakkama. Käisime õues jalutamas ja tegime igasugu muid asju kah. Ainuke kord, kus ma häält pidin tõstma, oli õhtul natuke enne isa kojujõudmist, sest täiesti ootamatult tabas mind Etioopia näljahäda. Aga see lahenes vanaema abiga nobedasti. Ja paar minutit enne kella 9 õhtul tuli mulle uni peale ning ma otsustasin magama minna.

Homme on jälle päev.

1 Comments:

Blogger Kristi said...

täitsa mees. ma mäletan, et väiksena oli kõige vägevam vanaemaga koos olla ja vanaemad teevad tavaliselt nii head süüa (eriti pannkooke)

14 september, 2006 17:10  

Postita kommentaar

<< Home