Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

nädal vanaema juures

Selle nädala oleme ema, Riko Tepo ja Reymoga veetnud vanaema juures. Vanaema-vanaisa küll kodus ei ole, aga tänu tädipoegadele on siin päris lõbus - siiani ei ole veel kordagi igav hakanud, aga kahjuks ei viitsi Riko Tepo minuga kogu aeg mängida ja siis ma pean endale ise tegevust otsima. Eile avastasin näiteks suure lillepoti, mis keset põrandat kohe kutsus enda juurde - nii mõnus oli kahe käega endale mulda sisse ajada, kahjuks aga Reymo avastas selle suht kiiresti ja mul ei lubatudki edasi mökerdada.

Magan ma siin põrandal miskis telgis, mis väidetavalt peaks minu reisivoodi olema - see on muidu tore koht, aga selle sees ei saa ennast ärgates püsti ajada ja seetõttu ei meeldi mulle see asjandus.

Täna käisime ka beebikoolis, igati vahva ja kasulik, sest saab omavanustega koos ringi mürgeldada lisaks võimlemisele, iga kord on naljakas ka, sest teeme põnevaid harjutusi ja lisaks loobitakse mind õhku ning antakse võimalus põnevate mänguasjadega mängida. Selle käigu juures oli aga üks suur miinus, nimelt ei meeldi mulle kohe üldse enam pikk autosõit. Minu turvahäll on liiga pisike, mul on seal kitsas ning ebamugav, kuid vaatamata minu pingutustele ei saa ma sealt kuidagi ilma teiste abita välja ja see on ju ilmne ülekohus, mille peale tuleb kõva lärmi teha.