Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Neljane!

Laupäeva hommikul ärkasin varakult ja hakkasin kõiki teisi ka üles ajama. Mul oli ju ikkagi sünnipäev ning olulised asjatoimetused tahtsid tegemist. Ei läinud just palju aega, kui tort oligi laual -- ja pisut hiljem kõhus :) Ema ja isa kinkisid mulle suuuuuuure helikopteri-õhupalli ja päris minu oma arvuti, millega ma saan mängida ning tähti ja numbreid õppida.

Hommikutort

Väike lõunauinak tehtud, seadsime sammud Kuristu miniloomaaeda, kuhu olid kokku kutsutud kõik mu kõige paremad suured ja väikesed sõbrad. Vaatasime igasuguseid loomi, saime poniga sõita ja mänge mängida ja loomulikult veel torti süüa. Vahepeal tahtsid varblased meie söögi nahka pista, aga ma ajasin nad minema.

Sõpradega sünnipäevalauas

Suur-suur aitäh kõigile, kes mind sünnipäeval meeles pidasid!

Ponisõit