Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Lennuväljasõbrad

Reedel tuli isa mulle lasteaeda järele ja me sõitsime koos lennuväljale. Ema oli juba seal. Ja Pirts ka. Pisut hiljem tuli onu Jenka ka. Tegime domikus süüa ja sauna ja läksime siis magama.

Laupäeval ja pühapäeval tuli veel sõpru. Isa ja suured sõbrad hüppasid langevarjudega ja Veela tõi Kata ja Jakobi ka lennuväljale ja ma sain niiiii palju mängida ja joosta. Laupäeva õhtul käisime veel saunas ja vaatasime Eurovisiooni laulusaadet ja pühapäeva õhtul käisime Nõmme Kõrtsis ja mina sõin kõik viinerid ja friikartulid täitsa ära. Ainult natukene jätsin emale ka.

Täna öösel hiilisin isa ja ema voodisse magama. Ema arvas, et tal hakkas kitsas, ja läks hoopis minu voodisse. Hommikul viis isa mind lasteaeda ja õhtul tuli Pirts mulle järele, sest isal läks tööl natuke kauem aega ja ema pidi jälle Soome sõitma. Aga Pirtsuga oli väga lahe, sest ta viis mind mere äärde ühte kohta, kus oli palju erinevaid mänguväljakuid ja kus me saime laevu ja lennukeid vaadata ja pärast läksime friikartuleid sööma ja lõpuks tuli isa ka sinna.

Siis me läksime koju ja ma käisin vannis ära ja nüüd ongi maga-aeg.

Tegelikult on ikka väga vahva, kui sul nii palju nii toredaid sõpru on.

1 Comments:

Blogger Jane said...

Katarinale väga meeldib Peetriga mängida, sest Peeter ei ole üldse kade ja ei pea kunagi mänguasjade pärast kaklema :)

20 mai, 2009 09:55  

Postita kommentaar

<< Home