Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

vanavanemaid külastamas

Terve eelmise nädalavahetuse olime isaga Tõrva kandis tema ema-isa juures ja mina sain mitu päeva järjest suurt koera taga ajada. Selle ajaga õppisin selgeks, et iga kord, kui mulle viisakalt midagi antakse, siis tuleb vastu võttes öelda korralikult aitäh.

Eile pakkis ema mind õhtul peale pimenemist autosse, sõidutas läbi vihmasaju ja Tallinnas pakiti mind ümber tädi Anneli autosse ning meie sõitsime tädi Anneliga maale vanavanaema juurde - see oli nii tore, ma kohe rõõmust kiljusin, sest lisaks vanaemale, vanaisale, vanavanaemale ja onu Alarile oli maal ka Riko Tepo. Aga kui nad tahtsid mind magama panna nii, et ei ema ega isa kohal ei olnud, siis ma näitasin küll oma solvumist kõva nutuga! Täna aga sain õues õunud süüa ja muruniitjaga ringi sõita - just ringi sõita, sest onu Alari pani muruniitjale peale vana turvatooli ja minu sinna istuma ja mõnulema...