Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Oma tuba ja iseseisvus

Täna ema-isa sebisid Reymo kaasabil päev otsa ringi ja tõstsid kogu mööbli ümber. Nimelt ema-isa suur voodi viidi suurde tuppa ja kirjutuslaud toodi väiksesse tuppa ning selle tulemusena on minul nüüd väidetavalt oma tuba. Kõik mu mänguasjad tõsteti ka väiksesse tuppa ümber ja tundub, et minu liikumist eri tubade vahel ka enam ei piirata, sest varasemad piirded paigutati nii ümber, et ma ei pääse kummaski toas akna alla, aga ühest toast teise saan vabalt joosta.

Muidu aga elu veereb omasoodu, mul on juba 11 hammast ja 12.hammas on kohe tulemas. Ma oskan juba ise kõrrest ja tassist juua ning veidi susides õnnestub ka ise lusikaga toit kausist suhu saada. Aga kõige rohkem meeldib mulle siiski võimalus järjest kõrgemalt ronida - meeliskoht on laua peal ;-)