Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

uuendused

Nüüd siis on mind pandud tarasse - isa ehitas mulle elutuppa tarastiku - piirati mu liikumisteed elutoast välja ja ka isa töölaua juurde ning mis kõige hullem - piirati ära ka ligipääs põnevatele aparaatidele ja juhtmetele.

Sinna tarasse ostis aga ema juurde 2 mänguasja - söögitooli ja pissipoti. Söögitooli olen enam-vähem omaks võtnud - selles istudes on hea lusikaga (minu uus lemmikmänguasi!) vastu lauda peksta ja üldjuhul antakse alati head-paremat ka, kui mind juba sinna istuma on pandud.

Viimastel päevadel olen nt alustanud liha söömisega - kana-kõrvitsapüreega. Pissipott on aga esialgu väga võõristav asi - sellega on niisama tore mängida ja tagurpidi võib sellel istuda ka, aga pissimine sinna sisse on ikka uskumatult raske ja vihaleajav ettevõtmine.

Lisaks piiras ema ära mu võrevoodi mingi pehme asjandusega - nüüd ei näe enam voodist välja ja lisaks ei õnnestu enam nii kergelt asju võrede vahelt maha visata.

1 Comments:

Blogger wolli said...

asjade voodivõre vahelt mahaloopimisega oli mul pärast nende va pehmenduste paigaldamist tõepoolest üksikuid raskusi, aga nüüdseks olen õppinud pehmenduse serva pisut kergitama ja kogu voodisse mittekuuluva sodi selle alt läbi lükkama --pkm

09 jaanuar, 2006 08:36  

Postita kommentaar

<< Home