Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

eile külla ja kluppi, täna tõbiseks

Tädi Kristi siin ükspäev hõiskas, et millal ma talle külla lähen. Eile rääkisin vanemad sodiks, et kui mina külla lähen, siis nemad võivad näiteks kinno minna. Need võtsidki mõtet kuulda ja viisid mu Karbide juurde. Seal oli päris vahva akustika -- nii kui korra kilkasin, hakkas terve tuba kajama ja sellega oli mul tükiks ajaks tegemist. Kui ma parajasti ei kilganud, siis tatistasin. Mõnuga. Las koristavad ka vahetevahel :)

Klubis käisime ka ära. Pool ELaKit vaatas seal kino ja teine pool üritas subtiitreid paika ajada. Mina sain hulgale langevarjuritele oma viimase aja muljeid jutustada ja hiljem pisut mängida. Aga jahedavõitu oli seal küll. Ilmselt seepärast mul täna pisike palavik ja tatine nina ongi. Ning et palavikuga ei saanud võimlemistrenni tantsuetendusele minna, siis harjutan kodus roomamist.

1 Comments:

Blogger Kristi said...

Sa olid täitsa tubli mees. Sellist last on lust hoida.
Sa vist ei rääkinud emale ja isale, et põrand tegi vägevat kõminat, kui pudeliga seda taguda.

06 detsember, 2005 09:56  

Postita kommentaar

<< Home