Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

sünnipäev

Mul on täna 30. sünnipäev, st ma saan 30 päeva ehk 1 kuu vanaks. Vaatame üle, mis ma selle aja jooksul saavutanud olen:
  • pead oskan kõhuliasendis uhkelt püsti ajada;
  • söögiaegade vahed olen suutnud peaaegu 4 tunni pikkusteks venitada (tõsi küll, ema abiga);
  • aeg-ajalt on õnnestunud end voodis kõhu pealt seljale ja seljalt kõhule keerata;
  • kui keegi mind talla alt vastu hoiab, suudan end kõhuliasendis mööda vaipa edasi lükata (iseseisvaks roomamiseks oleks vaja keharaskus käte-jalgade peale toetada, aga see nõks pole mul veel päris hästi käpas);
  • kui keegi aitab mul tasakaalu hoida, suudan end mõneks sekundiks püsti ajada;
  • lihtsa vääksumise olen asendanud koogamiseks nimetatava vääksumise eriliigiga;
  • ning, last but not least, nii ema kui isa olen mähkmete vahetamise ajal suutnud korduvalt üle kavaldada ja lahinal täis kusta. Lausa hämmastav, et nii suured inimesed nii lihtsasti õnge lähevad :p

9 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Palju, palju õnne!

27 juuli, 2005 12:24  
Anonymous Anonüümne said...

have fun, Peeter Karl!

27 juuli, 2005 12:54  
Blogger Kristi said...

Palju õnne, palju musi ja kahekäega kallistusi! Varsti oled täitsa mees.

27 juuli, 2005 13:17  
Blogger alice said...

Püüan poja esimese kuu täitumise puhul ka väikese tordi-koogi küpsetada, õnnitlejad teretulnud.

27 juuli, 2005 13:32  
Blogger Kadri said...

Oled tubli poiss! Tervitused ja kallistused meiteltki!

27 juuli, 2005 14:01  
Blogger Tuuker said...

Kassanäe, juba kuu aega vana!
Lennuväljal näeme!:)

27 juuli, 2005 14:35  
Blogger Indrek said...

see viimane punkt on tal jah vist kõikse paremini käpas. nagu ma mäletan oli selle kohta juba esimestel päevadel wolli blogis märkus. ja no mida ikka kaua harjutad see saab ka korralikult käppa :)

palju õnne järgmisteks kuudeks ja aastateks.

27 juuli, 2005 17:42  
Anonymous Anonüümne said...

See on esimene kõva juubel! (Kast, eh?) Ja hoia nüüd ikka igaks päevaks üks uus trikk varukas!

28 juuli, 2005 10:17  
Anonymous Anonüümne said...

õnne jah meiegi poolt:)

28 juuli, 2005 11:22  

Postita kommentaar

<< Home