Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

arsti visiit

täna külastas mind perearst, igati tore ja lahke tädi oli. võimles minuga ja arvas, et mu liikmed käituvad igati korralikult, minu luksumise tunnistas ka tavaliseks käitumiseks, aga...

arst arvas, et mul on nabasong! naba on veidi punnis ja naba all oleks nagu lihaste vahel kõhus lohuke, kust on oht soole väljapunnitamiseks kõhu pingutamisel - eks selle pärast ma niimoodi häälekalt punnitangi, et asi hell. igatahes peavad nüüd ema-isa mind hoolega masseerima, lubama mul palju kõhuli olla ja ujutada tuleb mind ka tihti! kuu aja pärast läheme emaga juba ise arsti juurde ja siis vaadatakse see asi üle, sest loodetavasti selleks ajaks on paranenud kõik.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Tere Peeter Karl!
Minu nimi on Hendrik Ruut ja mina olen juba suur poiss, nii umbes 6kuune. Meil kas tead oli sama häda selle nabaga, et koledasti punnitas, kui häält andsin, aga emme käis minuga 10 korda massaažis. Naba sai korda ja puusad sai korda ja üleüldse oli see üks äraütlemata mõnna asi.

12 juuli, 2005 01:06  

Postita kommentaar

<< Home