Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

Viiene!

Ma sain täna viieaastaseks. Hommikul tegi isa mulle pannkoogitorti ja siis ma sain emalt ja isalt kingituseks palju dinosauruseid ja ühe suure transformeri roboti. Mängisin nendega natukene ja siis tulid vanaema ja vanaisa ja Riko Tepo, ning me läksime kõik koos Tallinna loomaaeda, kuhu ma ka teised külalised kutsunud olin.

Kõigepealt käisime laste loomaaias ja siis pidasime väikese pikniku. Tort oli ka ning isa sai onu Jofi abiga isegi küünlad põlema, kuigi tuul tahtis neid kogu aeg ära puhuda. Aga tegelikult puhusin küünlad ära ikkagi mina ise.

100627-132806

Kõhud täis, tegime loomaaiale väikse tiiru peale. Vaatasime elevante ja hülgeid ja teisi loomi ka.

100627-143500

Pärast olin ma toredast päevast nii väsinud, et jäin autos magama ja magasin kodus ka veel natuke. Aga siis ärkasin üles ja vaatasin kõik kingitused üle. Ma päris täpselt ei teagi, kes mida kinkis, aga isa ütles, et see polegi oluline. Suur aitäh kõigile sõpradele, kes tulla said!

100627-143704a

Ülejäänud pildid (tagurpidises järjekorras) leiad siit.