Peeter Karl

sünniaeg: 2005-06-27 12h49Z (15:49 EET)

sauna-ja jonnituurid

Olen juba mitu päeva maal vanavanaema juures, saab palju õues olla ja toas kassi-koera taga ajada. Lisaks oleme emaga juba kaks õhtut koos saunas käinud, mina vapra noormehena istusin korralikult laval ka emaga koos - hästi vahva oli, natukene naljakas ka, kui kuuma õhku sisse hingata.

Söömisega on siin aga veidike raske, sest pole head söögitooli. Tänu sellele saan söögi ajal vabal vehkida ja ringi ukerdada, aga emale see ei meeldi... Korra õnnestus mul isegi emale pudrukauss sülle keerata, aga see tekitas ainult jama, sest siis pidin nii kaua ootama enne, kui mulle uuesti süüa anti. Täna igatahes kogu selle söömise juures valitseva segaduse juures otsustasin tõelise jonnituuri ka maha pidada, sest ema keeldus mulle kruusi veega kätte andmast ja ma arvasin, et selle peale tuleb üks korralik protest maha pidada.